2014年3月24日 星期一

《Face》:胞兄親證真癲 「龍心」歐洲衰強姦

《Face》:胞兄親證真癲 「龍心」歐洲衰強姦



「維園霆鋒」龍心(真名林克霖),雖然行為怪雞神化,但因生得似謝霆鋒,加上講嘢啜核,即成網絡紅人。唔知真癲定假傻嘅龍心,最近因衰手多惹禍, 先在今月2日在香港人網節目《星期5冇女2》涉非禮中泰混血模仙樂都(吳堯堯)、再被有線《怪談》主持岑寶兒(阿夢)踢爆,有人在維園六四燭光晚會公然自 瀆,龍心變女性公敵。

隨時惹官非的龍心,原來早年在保加利亞亦因涉及風化案件而入獄,他在YouTube影片上稱被屈強姦兼遭囚犯毆打。上週六(9日),龍心胞兄向本刊剖白弟弟病發情況,更無奈表示:「我哋都想佢俾人醫。」

35歲、言行古怪的龍心於今年4月在《城市論壇》自稱美國黑社會「福青幫」成員而「成名」,有指他擁碩士學歷兼曾在南非從事IT工作,但有傳他因甩拖兼入獄而搞到精神有問題,身世超離奇。

上月底,在北角經營玉器店嘅林生被胞弟龍心上門拍片滋擾,最後被迫報警,他說:「當時有客人,你又講粗口又拍晒片,我冇得容忍。」


阿爸避走

今年初,龍心甫回港即大鬧機場,更以粗口辱罵有份接機嘅林父,胞兄解釋:「爸爸自細管教我哋好嚴,可能佢(龍心)唔鍾意先會喺病發時亂講嘢。」

喜愛夜蒲

今月2日龍心被邀上人網節目《星期5冇女2》做嘉賓,多次出言挑逗兼對仙樂都郁手郁腳,事後仙樂都報案被非禮,龍心反指女方博出位。之後又發生六四自瀆事件,兩位受害者都聲稱已經報警。

非洲滋擾被押

上週六,本刊聯絡到龍心胞兄林先生,他透露為家中么子的龍心,自小上進好學,在澳洲考取碩士後,06年往英國及南非工作,直到佢被任職的南非IT 公司解僱後四處流浪。「09年佢開始諗嘢偏激咗,嗰時佢在非洲(盧旺達)因為滋擾同騷擾人而被扣押咗,咁我同家姐飛過去搵領事館幫手。 「我哋都仲未搵到咩原因令佢有個病,可能有啲嘢刺激到佢。唔排除佢在非洲嗰邊食咗啲咩嘢而搞到咁,到��家佢落街都會隨手摘啲花花草草嚟食。其實今年初我 哋接佢返嚟,帶佢睇精神科同食藥,都好似冇咩幫助。佢住咗醫院兩、三個月,每日我哋都去睇佢,之前佢有護士睇住,後來見佢冇暴力傾向,就畀佢落(醫院)樓 下花園散步。佢個病情好反覆,有時好正經、有時諗嘢就偏埋一邊。」

自製短片爆坐監

龍心阿哥指屋企係福建傳統保守家庭,各人關係自小唔親密,他續說:「醫生同我哋講長期困住佢,對佢冇好處,佢又唔算精神分裂,佢係精神病裏面最輕 (病情)。佢個病好反覆……當佢病發時,會有衝動做好多嘢,但其實來來去去都係佢一個啫,只係個名由『龍心』轉做乜乜乜啫。」 但本刊在YouTube發現,龍心在一條叫「龍心前傳」的電話錄音上,分享自己在非洲國家盧旺達及東歐小國保加利亞坐監時,自稱被人屈強姦的龍心說:「在 監房等上法庭時,警察打你,佢哋嘅眼神係『要打X死你』﹗你係強姦犯就係有罪,我理X得你有冇做過﹗」 本刊向龍心阿哥查證,他說:「舊年初在保加利亞,佢同個當地女仔分手而反面,個女仔告佢強姦,佢就俾扣押咗兩、三個月,但個女仔本身有精神病紀錄同冇證 據,後來細佬被判無罪。」不過,今次龍心疑行為不檢,阿哥亦大義滅親:「(如果)佢被人告判佢醫治,對佢嚟講係好事……我哋都冇得選擇,都想佢畀人醫。」 而龍心亦知衰潛水,本刊曾往他東涌住所叩門不獲回應。



460萬屋瘟女

住東涌東堤灣畔頂樓800多呎單位嘅龍心,是他於00年以260萬買入,該單位市值460萬,現與阿媽同住。屋內整潔乾淨,跟一般家庭冇乜分別,最特別之處在於窗台擺放神壇(圓圈),未知是否供龍心「變身」之用?


未癲前攬女

龍心飽讀詩書,周遊列國,識咗唔少朋友。佢仲好鍾意成班friend一齊蒲,而且絕大多數都係女性伴侶,估唔到龍心上得山多終遇虎啫!

 

豬扒女友

上兩個月,龍心與女友完事後拍下影片,佢仲話唔會放上網,女友點都估唔到被男友欺騙。

 

愈玩愈喪

樣有點似謝霆鋒的龍心(林克霖)因大鬧《城市論壇》,並自稱是美國黑社會第二把交椅而「響朵」。其間龍心曾衝擊金像獎、Lady GaGa演唱會,不過最近喺六四晚會疑似自瀆後,卻令他聲名狼藉。

 

1/4城市論壇「響朵」

愚人節,龍心到維園出席《城市論壇》,發言時自稱黑社會,在場人員馬上把咪收回,龍心自此成名。


16/4金像獎跳舞

金像獎當日,外形有三分似謝霆鋒的龍心帶埋幾個Ego Fight Club的「信徒」出擊,佢喺文化中心門外跳舞,龍心更迫「信徒」不停大叫:「謝霆鋒喺度呀﹗」,又喺紅地氈外圍大叫:「呢啲都叫明星?」


25/5衝擊Lady GaGa

Lady GaGa來港開演唱會,龍心一樣去潮拜。不過GaGa未開場,龍心已經喺門外high住喪跳,仲含住支花打坐,令其他觀眾側目。


阿夢:「我點會借佢(龍心)上位,如果唔係我就不停講番件事啦!總之我已經報咗警,我唔會再講!」



仙樂都(吳堯堯):「唔想再有人受害,希望法律制裁佢。」

沒有留言:

張貼留言