2015年1月15日 星期四

[網轉熱文]《做過婚姻介紹中心,先明白有d女係傻架》(三)

佢喊,佢坐撚左係地下度喊
臭系,佢都有今日啦
但係有幾風流就有幾耐折墮,雖然我連風流都未風流過,第二日,Jolly又抄上黎公司,仲要指名搵我,我果下係認左命,我同你講,我果個moment既心情,係同係雨傘革命裡面果D話要去自首既人係一樣架
入到我office房,Jolly姐好冷靜,佢好平淡咁同我講,比果個人資料我 
咁我亦都好耐心咁同佢解釋,客人既資料呢,因為有關私隱,係唔可以比你既
果下我真係豁左出去,告咪告囉,我都唔想煩,點知Jolly姐話佢原來已經問過律師,話傷人告唔入,不過咁,佢講左樣我真係諗都無諗過既野
佢話佢要指名一對一約琴晚兜巴星柒佢既果位先生
咁話說我地公司係可以有咁既要求,當然基本上都係最貴既plan先有架啦,咁仲要雙方都係join過同一個活動,即係見過面啦,仲要經我地問下對方有無興趣咁先得既
Jolly姐咁樣講一講,佢老母系佢又真可以咁樣要求喎呀屌你老味呀我真係估唔到
Jolly姐走左之後,咁打俾呀男神生,男神生基本上係match Jolly姐既要求既,除左學歷無咁高之外,點解呢,因為呀男神生呢,係從事呢個建築行業既
咁我打俾佢,同佢講,話果晚果位同你有d掙執既女士想約你黎個單對單既約會,唔知你有無興趣呢
咁呀男神生靜左幾秒,然後好霸氣咁講:好呀,驚系呀
嘩,你老味,我真係呢世人未見過d咁撚豪邁粗獷既男人,我有理由相信,佢就係Jolly姐既真命天子,果個唯一可以馴服佢呢隻癲雞既男人中既男人
我幫佢地約左係灣仔一間幾高級既餐廳,主要就貪佢比鄰呢個律敦治醫院啦(附24小時急症室)
現場黎講呢火藥味就相當濃厚,而正如我好前面講過,係呢d私隱度高既單對單安排度,我地係會係確到雙方到左現場之後就撤退,而令我頗為欣慰既就係呢,係我走之前都係未有任何傷亡既
之後發生既事其實唔係呃你,不過我就唔清楚,之不過果晚之後我就可以唔洗晚晚熄左電話先訓得著,lunch hour仲都終於可以食返餐安樂茶飯
 概半年之後啦,我就收到一張請帖既,一如大家所料啦,請帖係由男神生同Jolly姐發既。係佢地婚禮上面,我真係好開心,認真既,點解呢,其實做呢行呢, 見到每個臭西嫁得出,都有一種成功感而同時亦有一種好似老豆嫁女既感覺,係好窩心架其實,因為會覺得自己做左件好事令兩個人得到幸福,唉,諗起佢地可以有 情人終成眷屬我都有D眼濕濕
(完)
文章刊出後迴響熱烈,因為作者稱 Jolly 姐是故事的第一個 Case,並指之後有更厲害客人,所以應該會續集 case 2 出現啊!

沒有留言:

張貼留言